Sneeuw-klokje

Dec. 2010- jan.2011 050 

En dan staat er zomaar een klein dapper wit bloempje in de tuin, als dat geen teken van voorjaar is……

Dit bericht werd geplaatst in Bericht. Bookmark de permalink .

6 reacties op Sneeuw-klokje

  1. Marijke/figarootje zegt:

    Dat is het absolute voorjaar!

  2. Bij mij ook in de voortuin.
    En ze zijn zo geplant dat ik nu al de letters kan ontwaren die te samen het woord LENTE vormen.
    Komt de leuke tijd weer aan, als de jeugd hierlangs loopt die net hebben leren lezen.
    Dan zie ik uit het raam dat zij de letters spellen.

  3. Dinie zegt:

    O heerlijk laat maar komen!
    Dat is nu het resultaat van je bollen poten. Heb ik niet gedaan, daarom koop ik maar bolplantjes. Heb vorige week nog bakje blauwdruifjes gekregen, zo welkom en zo mooi!

  4. Antje zegt:

    Lief, klein en teer…….
    Maar heel mooi!!

  5. Billy zegt:

    hopen maar dat dit voorteken de volgende koudegolf overleeft…

    Groetjes!

  6. hanneke zegt:

    de vlag mag uit!!!!!!

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.